- Brent D. Shaw, "Did the Romans Have a Future?" 1-26 (abstract)
- Myles Lavan, "The Army and the Spread of Roman Citizenship," 27-69 (abstract)
- Alison E. Cooley, "From the Augustan Principate to the Invention of the Age of Augustus," 71-87 (abstract)
- Katherine McDonald, "Education and Literacy in Ancient Italy: Evidence from the Dedications to the Goddess Reitia," 131-159 (abstract)
- Aaron Pelttari, "The Reader and the Resurrection in Prudentius," 205-239 (abstract)
- Joshua J. Thomas, "The Illustrated Dioskourides Codices and the Transmission of Images during Antiquity," 241-274 (abstract)
- Blake Leyerle, "Tertullian's Chameleon," 275-289 (abstract)
Τακτική επισκόπηση ειδήσεων σχετικών με τις βιβλικές σπουδές και τον αρχέγονο Χριστιανισμό
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019
Στο τρέχον τεύχος του JRS / In the current issue of JRS
Journal of Roman Studies 109 (2019)
Ετικέτες
εκπαίδευση,
Πατέρες,
ρωμαϊκή αυτοκρατορία,
στρατός,
φιλοσοφία,
χειρόγραφα,
χρόνος,
JRS
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου