Στο νέο τεύχος του Zeitschrift für Theologie und Kirche 107:2 (2010) δημοσιεύονται μεταξύ άλλων και τα εξής δύο άρθρα βιβλικού ενδιαφέροντος:
Matthias Konradt, "Stellt der Vollmachtsanspruch des historischen Jesus eine Gestalt »vorösterlicher Christologie« dar?", 139-166
O συγγραφέας πραγματεύεται τη σχέση μεταξύ της δήλωσης του Ιησού ότι έχει εξουσία - όπως αυτή εκδηλώνεται μέσα από την ερμηνεία που δίνει στις θεραπείες που επιτελεί, στο γεγονός ότι συγχωρεί αμαρτίες, στη στάση του απέναντι στην Τορά κτλ. - και της μεταπασχάλιας χριστολογίας. Για λόγους σαφήνειας όσον αφορά στην ορολογία, θα ήταν καλό, σύμφωνα με τον συγγραφέα, να αποφεύγεται ο χαρακτηρισμός αυτής της δήλωσης του Ιησού ως ένα είδος προπασχάλιας χριστολογίας.
Konrad Hammann, "Die Entstehung von Bultmanns Jesus-Buch", 191-214
Στα γηρατειά του ο Bultmann θυμόταν ότι έγραψε το βιβλίο του για τον Ιησού πριν γνωρίσει τον Martin Heidegger. Ωστόσο, στο άρθρο ο συγγραφέας αποδεικνύει ότι ο Bultmann έγραψε αυτό το βιβλίο την άνοιξη του 1925 κι αφού ήδη είχε επικοινωνία με τον Heidegger για πολύ καιρό. Υπάρχουν ωστόσο μαρτυρίες για το διάλογο μεταξύ του θεολόγου και φιλοσόφου στο βιβλίο του Bultmann για τον Ιησού. Ωστόσο ο Bultmann είχε ήδη αναπτύξει τα κύρια στοιχεία της υπαρξιστικής ερμηνείας του ανεξάρτητα από το διάλογό του με τον Heidegger.
Matthias Konradt, "Stellt der Vollmachtsanspruch des historischen Jesus eine Gestalt »vorösterlicher Christologie« dar?", 139-166
O συγγραφέας πραγματεύεται τη σχέση μεταξύ της δήλωσης του Ιησού ότι έχει εξουσία - όπως αυτή εκδηλώνεται μέσα από την ερμηνεία που δίνει στις θεραπείες που επιτελεί, στο γεγονός ότι συγχωρεί αμαρτίες, στη στάση του απέναντι στην Τορά κτλ. - και της μεταπασχάλιας χριστολογίας. Για λόγους σαφήνειας όσον αφορά στην ορολογία, θα ήταν καλό, σύμφωνα με τον συγγραφέα, να αποφεύγεται ο χαρακτηρισμός αυτής της δήλωσης του Ιησού ως ένα είδος προπασχάλιας χριστολογίας.
Konrad Hammann, "Die Entstehung von Bultmanns Jesus-Buch", 191-214
Στα γηρατειά του ο Bultmann θυμόταν ότι έγραψε το βιβλίο του για τον Ιησού πριν γνωρίσει τον Martin Heidegger. Ωστόσο, στο άρθρο ο συγγραφέας αποδεικνύει ότι ο Bultmann έγραψε αυτό το βιβλίο την άνοιξη του 1925 κι αφού ήδη είχε επικοινωνία με τον Heidegger για πολύ καιρό. Υπάρχουν ωστόσο μαρτυρίες για το διάλογο μεταξύ του θεολόγου και φιλοσόφου στο βιβλίο του Bultmann για τον Ιησού. Ωστόσο ο Bultmann είχε ήδη αναπτύξει τα κύρια στοιχεία της υπαρξιστικής ερμηνείας του ανεξάρτητα από το διάλογό του με τον Heidegger.