Shawna Dolansky (εκδ.), Sacred History, Sacred Literature.Essays on Ancient Israel, the Bible, and Religion in Honor of R. E. Friedman on His Sixtieth Birthday , 2008
ISBN: 978-1-57506-151-1
Περιγραφή του εκδοτικού οίκου
Ο Richard Friedman είναι γνωστός στο χώρο των βιβλικών σπουδών, όχι μόνο χάρη στη συμβολή του στη μελέτη της εβραϊκής Βίβλου, αλλά και διότι έγραψε με σαφή τρόπο για ένα ευρύτερο αναγνωστικό κοινό, εκτός του ακαδημαϊκού. Το γνωστότερο από αυτά τα έργα του είναι το Who Wrote the Bible? (1997). Επιπλέον η επιρροή του έχει περάσει τα όρια ενός μεγάλου αριθμού επιστημών, όπως της κριτικής των πηγών, της αρχαιολογίας, της ιστορίας Αρχαίας Μέσης Ανατολής καθώς και των θρησκειολογικών σπουδών. Οι μελέτες σε αυτόν τον τόμο αντικατοπτρίζουν αυτό το εύρος της δραστηριότητας του Richard Friedman. Αρκετοί ερευνητές σε αυτόν εξετάζουν ζητήματα που συνδέονται με την εβραϊκή Βίβλο: για παράδειγμα, ο Jacob Milgrom, εξετάζει τη σχέση μεταξύ του Ιεζεκιήλ και των Λευιτών και η Carol Meyers συζητά τα κείμενα της Διαθήκης στη συνάφεια της ιερατικής επίδρασης. Οι Ronald Hendel, Michael Homan, and Robert Wilson διερευνούν την ιστορία της κριτικής των πηγών παρέχοντας λεπτομερή ανάλυση, όσον αφορά στις πηγές, στα Γεν 1-11 και στο βιβλίο των Βασιλειών. Ο Jeffrey Geoghegan συζητά τις απαρχές της εορτής του Πάσχα σε μία ενδιαφέρουσα μελέτη στην ενότητα του βιβλίου με τον τίτλο "Israel and the Ancient Near East." Ανάμεσα στις σχετικές με την αρχαιολογία μελέτες είναι η προκλητική μελέτη του Baruch Halpern με τον τίτλο "Defense of Forgery." Τέλος, τέσσερις μελέτες πραγματεύονται το θέμα της θρησκείας και των θρησκειολογικών μελετών.
Περιεχόμενα βιβλίου
Περιεχόμενα βιβλίου
- William H. Propp, "Richard Elliott Friedman : an appreciation", IX-X
- Jacob Milgrom, "Ezekiel and the Levites", 3-12
- Carol L. Meyers, "Framing Aaron : incense altar and lamp oil in the tabernacle texts", 13-21
- W.R. Garr, "Necromancy and 1 Samuel 19:22", 23-31
- Herbert B. Huffmon, "A tale of the prophet and the courtier : a responsive reading of the Nathan texts", 33-42
- André Lemaire, "A forgotten cultic reform? : 2 Kings 3:2b", 43-49
- Bradley Root, "Scribal error and the transmission of 2 Kings 18-20 and Isaiah 36-39", 51-60
- A.D. Forbes, "Empirical taxonomy and the Hebrew Bible", 61-71
- Hugh G. Williamson, "Place-names as superlatives in classical Hebrew", 73-79
- David N. Freedman, "The real formal full personal name of the God of Israel", 81-89
- Ronald S. Hendel, "Leitwort style and literary structure in the J primeval narrative", 93-109
- Michael M. Homan, "How Moses gained and lost the reputation of being the Torah's author : higher criticism prior to Julius Wellhausen", 111-131
- Robert R. Wilson, "How was the Bible written? : reflections on sources and authors in the book of Kings", 133-143
- Jeffrey C. Geoghegan, "The "biblical" origins of Passover", 147-162
- Shalom M. Paul, "'Plowing with a heifer" in Judges 14:18 : tracing a sexual euphemism", 163-167
- Laura M. Zucconi, "Aramean skin care : a new perspective on Naaman's leprosy", 169-177
- John A. Emerton, "Abraham and Damascus in some Greek and Latin texts of the Hellenistic period", 179-193
- Risa L. Kohn - Rebecca Moore, "Rethinking sectarian Judaism : the centrality of the priesthood in the Second Temple period", 195-213
- Baruch Halpern, "In defense of forgery", 217-224
- William G. Dever, "Can archaeology serve as a tool in textual criticism of the Hebrew Bible?", 225-237
- Thomas E. Levy, "'You shall make for yourself no molten gods' : some thoughts on archaeology and Edomite ethnic identity", 239-255
- Beth A. Nakhai, "Female infanticide in Iron II Israel and Judah", 257-272
- Alan M Cooper, "Elements of popular piety in late medieval and early modern Jewish Psalms commentary", 275-291
- Stephen Cox, "The biblical icon", 293-313
- Steven Cassedy, "Walter Rauschenbusch, the Social Gospel movement, and how Julius Wellhausen unwittingly helped create American progressivism in the twentieth century", 315-323
- Randy L. Sturman, "'Starving' the patient : a Jewish perspective on Terry Schiavo and the feeding tube controversy", 325-330
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου