Από το ιστολόγιο Peje Iesous έχουμε την πληροφορία για ένα άρθρο του ιστορικού της θρησκείας Jonathan Z. Smith σχετικά με τα ψέματα, τα οποία συχνά οι εκπαιδευτικοί λέμε στο πλαίσιο της διδακτικής διαδικασίας. Ο Smith διακρίνει αυτά τα ψέματα σε δύο κατηγορίες:
α) τα "λευκά ψέματα", όταν έχουμε την τάση να υπεραπλουστεύουμε και να γενικεύουμε, όσα διδάσκουμε σχετικά με μία επιστήμη
β) τα "ψέματα του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου", όταν δημιουργούμε στους φοιτητές την εντύπωση ότι τα κείμενα και οι ιδέες είναι αυτονόητα και αυταπόδεικτα, ενώ στην πραγματικότητα πίσω από κάθε ιδέα, η οποία σήμερα έχει αξιωματικό ίσως χαρακτήρα, κρύβεται μία μακρά διεργασία και εξέλιξη.
Για να διαβάσετε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο, πατήστε στον τίτλο του στη συνέχεια:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου