- A.J. Harrill, "Paul and Empire: Studying Roman Identity after the Cultural Turn", 281-311
- H. Cancik, "Hairesis, Diatribe, Ekklesia. Griechische Schulgeschichte und das Lukanische Geschichtswerk", 312-334
- A.J. Droge, "Ghostlier demarcations: the “gospels“ of Augustus and Mark", 335-355
- Paul A. Holloway, "Commendatio aliqua sui: Reading Romans with Pierre Bourdieu", 356-383
- John Granger Cook, "A Note on SEG 53, 633: Crucifixion in Imperial Thessalonica", 387-390
Early Christianity 2:4 (2011)
- Ruben Zimmermann, "Geschichtstheorien und Neues Testament. Gedächtnis, Diskurs, Kultur und Narration in der historiographischen Diskussion", 417-444
- Steve Mason, "Speech-Making in Ancient Rhetoric, Josephus, and Acts: Messages and Playfulness, Part I", 445-467
- Jan Dochhorn, ",,Vater, in deine Hände übergebe ich meinen Geist“. Das Kreuzeswort Jesu in Lk 23,46 und die Rezeption von Ps 31,6 im frühen Judentum und Christentum", 468-491
- William “Chip“ Gruen, "The Liminal Donkey: A Reappraisal of the Palatine Crucifix", 492-514
- Ursula Schattner-Rieser, "Die Vision Gabriels (Hazon Gabriel-HazGab). Ein Steintext vom Toten Meer?", 517-536
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου