Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Τιμητικός τόμος για τον Kent Harold Richards / FS for Kent Harold Richards

Κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Brill ένας νέος συλλογικός τόμος προς τιμήν του καθηγητή Kent Harold Richards, καθηγητή της Π.Δ. στο Iliff School of Theology, Denver, Colorado:

F.R. Ames / Ch.W. Miller, Foster Biblical Scholarship: Essays in Honor of Kent Harold Richards (Biblical Scholarship in North America), Brill 2011
358 σελίδες
ISBN: 978-9004187115
141 ευρώ (έκδοση του Brill με σκληρό εξώφυλλο)
35 ευρώ (έκδοση SBL με μαλακό εξώφυλλο)

Περιγραφή

Σε αυτήν τη συλλογή μελετών περιγράφεται το έργο της βιβλικής έρευνας κατά τον 21ο αιώνα και εξετάζονται τα πορίσματα των μοντέρνων και μεταμοντέρνων προσεγγίσεων του κειμένου, μοντέλων εκπαίδευση και της δημόσιας και πολιτικής χρήσης της Βίβλου. Επιπλέον δίνεται ιδιαίτερη σημασία στον ιδιαίτερο ρόλο της Society of Biblical Literature. Εννέα πρώην πρόεδροι της SBL συμμετέχουν με μελέτες τους στον τόμο προς τιμήν του K.H. Richards, ο οποίος διετέλεσε και Executive Director της SBL.

Περιεχόμενα τόμου
  • Gail R. O'Day, "Fostering biblical scholarship : the contributions of Kent Harold Richards", 3-10
  • Frank R. Ames, "Conditions that foster biblical scholarship", 11-29
  • Gene M. Tucker, "The modern (and postmodern?) Society of Biblical Literature : institutions and scholarship", 31-52
  • Harold W. Attridge, "Study of the New Testament in the pluralistic context of the twenty-first century", 53-64
  • John J. Collins, "Faith, scholarship, and the Society of Biblical Literature",
  • 65-81
  • Douglas A. Knight, "Politics and biblical scholarship in the United States", 83-100
  • Vincent L. Wimbush, "Ex-centric reading : a case for critical reorientation",101-116
  • David L. Petersen, "The Bible in public view", 117-133
  • Elisabeth Schüssler Fiorenza, "A republic of many voices : biblical studies in the twenty-first century", 137-159
  • David J. Clines, "Teaching the biblical languages : time for a rethink?", 161-168
  • Elizabeth S. Malbon, "The SBL in the undergraduate classroom : pedagogical reflections", 169-188
  • Charles W. Miller, "'Psalms are not interesting' : learner-centered approaches to teaching biblical poetry and the Psalms", 189-212
  • Tamara C. Eskenazi, "Revisiting the composition of Ezra-Nehemiah : a prolegomenon", 215-234
  • Paul J. Achtemeier, "Rome and the early church : background of the persecution of Christians in the first and early second centuries", 235-249
  • Jo C. Exum, "Do you feel comforted? : M. Night Shyamalan's "Signs" and the Book of Job", 251-267
  • Norman C. Habel, "Canaan, land of promise : an ecological reading of Genesis 10:15-20 in context", 269-278
  • Athalya Brenner, "Revising the myth of the 'biblical family' : reflections on issues of methodologies and interpretive ideologies", 279-294
  • Pablo R. Andiñach, "Clandestine relationship : an approach to the Song of Songs", 295-312
  • James L. Mays, "God's anthropos project", 313-335
  • Erhard S. Gerstenberger, "Liberating readings of the Bible : contexts and conditions", 337-352 

Δεν υπάρχουν σχόλια: