Στο νέο τεύχος του Vigiliae Christianae 63:3 (2009) δημοσιεύεται ένα άρθρο και δύο βιβλιοκρισίες βιβλικού ενδιαφέροντος:
Dominika A. Kurek-Chomycz, "The Sweet Scent of the Gospel in the Didache and in Second Corinthians: Some Comments on Two Recent Interpretations of the Stinoufi Prayer in the Coptic Did. 10.8", 323-344
To κοπτικό απόσπασμα της Διδαχής, η λεγόμενη προσευχή stinoufi, παραμένει ακόμη ένα ανοικτό ζήτημα. Στο άρθρο επανεξετάζονται δύο προηγούμενες υποθέσεις: των Joseph Ysebaert και Alistair Stewart-Sykes. Η συγγραφέας υποστηρίζει ότι όχι μόνο η προσευχή stinoufi αλλά και το 2 Κορρ 2,14-16 μπορούν να κατανοηθούν καλύτερα με τη βοήθεια της σοφιολογικής παράδοσης που συνδέει τη Σοφία με το άρωμα. Στο Διδ 10,8, όπως και στην παύλεια περικοπή, η ιδέα του αρώματος αναφέρεται πιθανόν στο ευαγγέλιο. Επομένως, αν και δεν μπορεί να διαπιστωθεί μία άμεση εξάρτηση, ωστόσο δεν μπορεί να αποκλεισθεί κάποια σχέση μεταξύ της παύλειας μεταφοράς και της προσευχής stinoufi.
Βιβλιοκρισίες
Kathy L. Gaca & L.L. Welborn (eds.), Early Patristic Readings of Romans (Romans Through History and Cultures Series), New York-London: T&T Clark 2005
Βιβλικρισία από τον Riemer Roukema
David L. Balch, Roman Domestic Art and Early House Churches, Tübingen:Mohr Siebeck 2008 (Wissenschaftliche Untersuchungen zum Neuen Testament 228)
Βιβλιοκρισία από Eric M. Moormann
Dominika A. Kurek-Chomycz, "The Sweet Scent of the Gospel in the Didache and in Second Corinthians: Some Comments on Two Recent Interpretations of the Stinoufi Prayer in the Coptic Did. 10.8", 323-344
To κοπτικό απόσπασμα της Διδαχής, η λεγόμενη προσευχή stinoufi, παραμένει ακόμη ένα ανοικτό ζήτημα. Στο άρθρο επανεξετάζονται δύο προηγούμενες υποθέσεις: των Joseph Ysebaert και Alistair Stewart-Sykes. Η συγγραφέας υποστηρίζει ότι όχι μόνο η προσευχή stinoufi αλλά και το 2 Κορρ 2,14-16 μπορούν να κατανοηθούν καλύτερα με τη βοήθεια της σοφιολογικής παράδοσης που συνδέει τη Σοφία με το άρωμα. Στο Διδ 10,8, όπως και στην παύλεια περικοπή, η ιδέα του αρώματος αναφέρεται πιθανόν στο ευαγγέλιο. Επομένως, αν και δεν μπορεί να διαπιστωθεί μία άμεση εξάρτηση, ωστόσο δεν μπορεί να αποκλεισθεί κάποια σχέση μεταξύ της παύλειας μεταφοράς και της προσευχής stinoufi.
Βιβλιοκρισίες
Kathy L. Gaca & L.L. Welborn (eds.), Early Patristic Readings of Romans (Romans Through History and Cultures Series), New York-London: T&T Clark 2005
Βιβλικρισία από τον Riemer Roukema
David L. Balch, Roman Domestic Art and Early House Churches, Tübingen:Mohr Siebeck 2008 (Wissenschaftliche Untersuchungen zum Neuen Testament 228)
Βιβλιοκρισία από Eric M. Moormann
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου